Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Телекомунікації
Кафедра:
Кафедра Телекомунікації

Інформація про роботу

Рік:
2006
Тип роботи:
Методичні вказівки до лабораторної роботи
Предмет:
Інформатика

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра «Телекомунікації»  СТВОРЕННЯ РИСУНКІВ У ПРОГРАМІ WORD Методичні вказівки до лабораторної роботи з дисципліни «Інформатика телекомунікаційних систем та мереж, ч.І» для студентів базового напряму 6.0924 «Телекомунікації» Затверджено на засіданні кафедри “Телекомунікації” Національного університету “Львівська політехніка”, протокол №____ від_______2006р. Львів 2006 «Створення рисунків в програмі Word». Методичні вказівки до лабораторної роботи з дисципліни «Інформатика телекомунікаційних систем та мереж, ч.І» для студентів базового напряму 6.0924 «Телекомунікації»: Львів 2006. 8с. Автори: доцент, к.т.н., І.Б.Чайковський доцент, к.ф.-м.н., А.С.Андрущак Рецензент: професор, д.т.н., Б.П.Русин У лабораторній роботі розглянуто принципи застосування графічних функцій в середовищі програми Word. Показані способи створення елементів технічних рисунків, зокрема, блок-схем алгоритмів програм. МЕТА РОБОТИ: Вивчити принципи застосування графічних функцій в середовищі програми Word, а також способів створення елементів технічних рисунків, зокрема, блок-схем алгоритмів програм. Теоретичні відомості. Створення графічних об’єктів в середовищі текстового редактору Word здійснюється безпосередньо засобами цього ж редактора в будь-якому місці документа. Оскільки елементи текстового документа ідентифікуються програмою за абзацами, то графічні об’єкти включаються в нього (прив’язуються до нього) займаючи за замовчуванням цілий абзац (обтікання текстом відсутнє). Для початку рисування слід увімкнути панель графічних інструментів кнопкою на стандартній панелі. Графічні об’єкти складають з елементів: ліній, прямокутників, еліпсів тощо. Кожен елемент має власні атрибути: колір лінії, товщину лінії, стиль лінії, колір заповнення (для фігур із замкненим контуром, за умовчанням білий), стиль заповнення та інші. Фігури не є прозорими, тому розрізняють шари перекриття, які регулюються меню Порядок... (Order…). Існує великий вибір автофігур, які використовують поряд із власними, наприклад: Графічні об’єкти пересувають за допомогою спеціального вказівника „миші” у вигляді малого перехрестя зі стрілками, що з’являється над лінією об’єкта. Кожен елемент масштабується, якщо клацнути над ним „мишою” і потягнути за один із вказівних прямокутників, розташованих на сторонах і кутах області виокремленого об’єкта. Складна фігура, яка містить декілька елементів, може трактуватися як єдине ціле (один об’єкт), якщо всі елементи, що її складають, обвести пунктирним прямокутником і викликати опцію Группировать (Group). Згрупований об’єкт переміщають і масштабують так, як і елемент. При необхідності цей об’єкт розгруповують зворотною опцією Разгруппировать (Ungroup). Надання атрибутів об’єкту (елементарному чи складеному) здійснюється через контекстне меню або натисканням відповідних кнопок панелі інструментів. Стандартну панель графічних інструментів налаштовують, додаючи найбільш часто використовувані кнопки через меню Сервис... Настройка... Команды... Рисование (Tools… Customize… Commands… Drawings). Часто буває необхідно вставити в рисунок фрагмент тексту. Для цього використовють текстові вікна. Як правило, текстове вікно має прямокутні границі, але його можна призначити і для інших фігур, тоді текст буде розташовуватися всередині контуру. Якщо підписи не повинні мати рамок, слід відформатувати текстові вікна, призначивши опцію Нет линий (No Lines) в діалоговому вікні Формат надписи... Линии (Text format… Lines), що викликається в контекстному меню текстового вікна. Зображення блок-схем алгоритмів програм. Теоретично доведено, що будь-який складний алгоритм може бути зведений до сукупності трьох елементарних: алгоритму слідування (лінійного), алгоритму розгалуження, алгоритму циклу. Можливе застосування скільки завгодно рівнів вкладеностей, але логіка комп’ютерної програми повинна бути очевидною. Програма функціонуватиме правильно, якщо застосувати принцип модул...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини